Varför skulle jag…

…nödvändigtvis gå in på Ticnet för att kolla om Cats fortfarande spelades?! Det gjorde ju bara att jag sprang på ytterligare en show jag vill se…

Nämligen Trafikplats Glädjen med Jonas Gardell. Har sett flera av hans tidigare föreställningar live och ser honom gärna igen. Frågan är bara vem jag skulle kunna få med mig för att se honom?! =oS

Såg nu dessutom att det tydligen är en föreställning till av Singing in the rain i Februari. (Trodde de slutat spela den för länge sen) Den vill jag verkligen se så nu måste jag bara försöka få med mig mamma och se den.

Jag som tänkt att jag skulle hålla nere utgifterna lite ett tag framöver efter att ha shoppat lite väl mycket de senaste månaderna…

Det var väl tur att Cats inte går längre iaf. annars hade det ju blivit ytterligare en show att försöka lura med mig någon på… och ännu mer pengar som försvann.

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

Leave a comment