Det ser lovande ut… =o)

La upp lite prylar på Tradera i hopp om att få in lite extra pengar nu när det varit så mycket utgifter. Och det ser ut att gå riktigt bra… Ska bli kul att se vad det landar på eftersom det redan nu är uppe i hyfsade bud på det mesta. =o)

Så länge alla som vinner budgivningarna betalar som de ska så ser min ekonomi genast lite bättre ut igen.

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

2 Responses to Det ser lovande ut… =o)

  1. iashemlis says:

    been there, done that… Jag hade en sån vända för nåt år sen… sålde bort en hel del…. mer pengar i plånboken.. men ack så jobbigt att fixa med paketering och skicka iväg det sen.. haha*

  2. Dixie says:

    Jag har sålt en del där tidigare så jag försöker hålla mig till att sälja sånt som är hyfsat lätt att skicka iväg nu. =oP

Leave a comment