Se där ja… =o)

Alla auktioner jag lagt upp på Tradera är avslutade och om alla betalar som de ska så är jag snart drygt 2.500kr rikare. =o) Med tanke på att utropspriset låg strax under 400 kr så kan man väl säga att budigvningen gick rätt bra.

Nu blir det till att lägga upp lite annat och se om jag kan få in ännu lite mer pengar i kassan.

Det vore ju inte alls fel eftersom jag dels vill nolla mitt kreditkort (utan att nalla från sparkontot) och dels har bokat in nya tider under nålen om några månader.

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

2 Responses to Se där ja… =o)

  1. Anna says:

    Oj, det var inte illa! Vad sålde du då? Jag håller just på och lägger upp lite mer skor och ska kolla om jag inte har lite kläder jag kan göra mig av med. Konstigt vore det ju annars.

    • Dixie says:

      Sålde min gamla mobil, lite data- och tv-spel, några böcker m.m.

      Nästa vända blir det nog kläder för min del också och lite mer böcker… blir ju ändå aldrig av att jag läser dem. =oS

Leave a comment