Tunna väggar…

Jag tittar själv inte på sport men det är svårt att missa när det är någon svensk som tävlar eftersom grannen hörs väldigt bra då. Jag hör inte bara att han skriker utan även exakt vad han skriker.

Det är ju tur de inte är allt för högljudda när de har sex iaf med tanke på hur tunna väggarna är. Jag har bara hört dem ha det någon enstaka gång tack och lov och då för att det var helt tyst i övrigt när jag gått och lagt mig.

Undrar just vad de hört från min lgh!? Tror ju inte att de kunnat höra allt för mycket men man vet ju aldrig. =oS Är det bara tyst i övrigt så kan jag höra dem prata, i vad jag tror är normalt tonläge. Dock inte så pass bra att jag hör vad de säger som tur är annars skulle jag väl knappt våga öppna munnen här hemma. =oS *s*

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

Leave a comment