I’ll sleep when I’m dead…

Nu för tiden är jag trött på tok för tidigt varje kväll… så pass att jag lätt skulle kunna somna framför tv’n vid 8-tiden om jag inte hade datorn i knät.

Men det innebär ju dock inte att jag kommer i säng tidigare för det… För så länge jag kommer upp utan problem på morgnarna så tänker jag inte sova bort fler timmar än nödvändigt av min fritid!

Sova är enligt mig ett nödvändigt ont och jag önskar helt klart att jag kunde klara mig med färre timmar sömn än de 6 timmar jag normalt sover på vardagarna.

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

2 Responses to I’ll sleep when I’m dead…

  1. Jag måste tro att det är vädret, all den här snön, som gör att man liksom är redo att gå i ide… Jag är också galet trött!

    Bara väntar på våren…

    KRAM!

    • Dixie says:

      Så måste det vara! För någon annan anledning kan jag inte se att det finns…

      Våren har jag längtat efter sen första höstdagen så nu tycker jag att jag väntat länge nog! ;oP

      Kram!

Leave a comment