Yes!

Jag var helt övertygad om att alla pass skulle vara inställda imorgon eftersom det är röd dag. Men till min stora glädje så kör de på ändå!

Så imorgon blir det ytterligare ett pass Z-express! =o) Det blir mitt 7:e träningspass denna vecka så på söndag blir det vilodag! För även om det är grymt skoj att träna så misstänker jag att kroppen behöver få vila lite också. =oP

Efter träningen ska jag åka hem till mina föräldrar och vara lite social. =o) Mamma ska även hjälpa mig att slinga mitt hår (så att jag slipper betala dyra pengar helt i onödan) och sen blir det (om inga planer ändrats) grillat till middag! *mums*

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

4 Responses to Yes!

  1. Anna says:

    7e? Är du galen människa?

  2. Brandon Lee says:

    Lite överambitiöst kanske? Träna inte sönder kroppen med en tjurrusning,att träna på ett vettigt sätt är ett långsiktig projekt,lite tålamod ger bra resultat,.och de viktigaste dagarna med träning är vilodagarna. Ha det bra,.utan träningsvärk:)

    • Dixie says:

      Tålamod är inte min starka sida… men det är inte för resultatens skull jag tränar så pass mycket utan för att jag tycker passen är grymt roliga! Så pass att jag längtar till nästa så fort jag går där ifrån.

      Träningsvärk får jag som regel bara första gången jag provar på något nytt pass så det är inget jag lider av… Lär dock känna av det rätt rejält när jag väl lyckas ha diciplin nog att styrketräna också! Men det lär nog dröja… för även om jag verkligen behöver det för min kassa ryggs skull så är det ju så förbaskat trist! =oS

Leave a comment