Onödigt vetande…

I brist på bättre sysselsättning för stunden så kommer här en lista på sånt ni inte visste att ni ville veta om mig… =oP
  • Favorittidning:
    Bodyfication, Nemi & Fitness Magazine
  • Favoritplagg i garderoben just nu:
    Mina UFO-byxor =o)
  • Byter gärna garderob med:
    Vem som helst som har en riktigt stor… Mina kläder vill jag dock behålla.
  • Vanligaste färgen på mina kläder:
    Svart, blått och rött
  • Modetips till allmänheten:
    Använd för tusan inte strumpor ihop med sandaler!
  • Min lägenhet/hus kan beskrivas som:
    Liten!
  • Dig själv med tre ord:
    Nyfiken, omtänksam och obstinat! ;o)
  • Jag tränar:
    För tillfället zumba, step aerobic, x-fit & core. Ska dock ge spinning en chans till och prova på body pump är det tänkt.
  • Jag ville bli när jag var liten:
    Allt möjligt… det ändrades nog mer eller mindre från dag till dag.
  • Nu vill jag bli:
    Ekonomiskt oberoende så jag kan satsa på att omskola mig för att sen jobba med något jag verkligen brinner för!
  • Är det nåt du absolut inte äter:
    Kalltillagad fisk, allt som innehåller senap, allt som innehåller vanlig curry (grön & röd går däremot bra)
  • Hur många kuddar sover du med:
    Har 6 stycken i sängen men använder bara 1.
  • Morgon- eller nattmänniska:
    Natt
  • Sparare eller slösare:
    Det varierar..
  • Bästa film:
    Några favoriter är; V för vendetta, Boondock Saints, Hackers, Matrix, Saw, Harry Potter, Millenium-trilogin och Fröken Sverige…
  • Bio eller promenad:
    Det beror helt på väder och utbud på filmer.
  • Är du kittlig:
    Jepp, men jag kan behärska mig. ;o)
  • Största svaghet:
    – Kladdkaka
    – Kyssar i nacken
    Allt beror ju på vilken typ av svaghet vi pratar om. ;o)
  • Det här är jag bra på:
    – Välja rätt tatueringsmotiv i kombination med rätt tatuerare. =o)
    – Inse mina begränsningar.
    – Vara mig själv oavsett vad alla andra tycker. =o)
  • Chips, morötter eller godis:
    Frukt!
  • Stökigt eller välstädat?:
    Ordning och reda men lite dammigt.
  • Kaffe, te eller inget:
    Te om jag är sjuk annars inget av det.
  • Har du en besatthet:
    Det kan jag inte påstå…

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

2 Responses to Onödigt vetande…

  1. Anna says:

    Ska sno denna sedan!

Leave a comment