Back on track!

Förra veckan blev det bara 2 ynka träningspass för min del eftersom jag inte var frisk nog för att köra fler hur gärna jag än ville.

Men nu är jag på banan igen och denna vecka blir det totalt 14 pass om allt går enligt planerna (kan bli så att det bara blir 13 om passet på lördag är inställt pga röd dag). =o) Hittills är 6 avklarade så nu är det bara resten kvar. ;o)

Och nej då, jag glömmer inte att låta kroppen vila lite också… fredag och söndag (+ ev lördag denna vecka då) är vilodagar. Men det gäller ju att passa på under tiden jag söker jobb. För när jag väl får ett nytt jobb så vet man ju aldrig hur många av passen jag kommer kunna fortsätta att gå på.

Och till alla er som önskar att ni hade min energi… Börja träna så kommer den! ;o)

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

Leave a comment