I like to move it…

Lördagen började ju, som jag skrev tidigare, med att jag gick upp vid 7 för att en dryg timme senare bege mig till gymmet. Väl där mötte jag M som trots att hon inte kommit i säng i tid ändå tagit sig upp på morgonen. ;o) Och så bägge favoritinstruktörerna såklart! =o) (Resten av deltagarna, vilket var förvånansvärt många den första timmen, var inte bekanta för mig)

Vi började med 1 timme Body Pump och fortsatte sen med 1 timme Step! =o) Visst var det jobbigt men fan vad nöjda vi var med oss själva efteråt! Och det må vara första gången vi körde bägge passen men det var inte den sista! =o)

Efter att vi i vanlig ordning tagit god tid på oss i omklädningsrummet så begav jag och M oss till en Thairestaurang för att äta lunch. Snacka om att det var välbehövligt med mat då… och gott var det!

Vi hade dessutom en jävla tur så att Pride Paraden började precis lagom när vi ätit klart och det fanns dessutom skitbra plats för oss att stå på typ 1 meter ut från bordet där vi suttit. =o)

Och när sista ekipaget väl passerat oss så konstaterade vi båda att vi inte hade bråttom så vi knatade därför med brevid paraden till slussen, sen avvek vi och tog oss till Gallerian för att fika.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Idag har jag bara slappat större delen av dagen och nu “roar” jag mig med tvättstugan. =oS
Funderar dock på att ta en långpromenad eller så när tvätten väl är klar… för även om söndag är kroppens välförtjänta vilodag så längtar den efter att röra på sig.

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

Leave a comment