Back on track! =o)

Nu har jag tagit det lugnt med träningen i 3 veckor (27 ynka pass på 3 veckor ;o)) pga mina knän och de känns helt klart bättre… om än inte helt bra.

Men nu är jag minst sagt trött på att ta det lugnt så nu kör jag hårt igen! =o) (Försöker dock  att välja de pass som inte är allt för påfrestande på knäna.) Så idag har jag avverkat Z-express, Core, Body Combat, Step Express och så ytterligare ett Core pass. Och jag hade kört Body Pump också om det inte vore för att det var en vikarie som ledde det passet… Säkerligen duktig men jag är inställd på att prova BP med just Oscar så det får bli en annan dag.

Body Combat provade jag på för första gången idag och det var minst sagt grymt roligt! =o) Och Gina är precis så som jag vill att instruktörer ska vara (fast det visste jag ju redan) så det blir helt klart fler gånger!

Nu sitter jag här framför datorn med hur mycket energi som helst kvar så givetvis går tankarna redan till morgondagens räning. ;o)

Imorgon kör jag minst 4 pass… ev 5. =o) Fit to Flex, Core, Z-express & Body Jam är inbokat. Jag vill även köra Power Box men jag verkar inte få med mig någon och isf måste jag komma över känslan av att inte vilja köra mot någon jag inte känner… Jag jobbar på det för PB är också en ny favorit och jag längtar efter att köra det igen!

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

Leave a comment