Mamma Mia!

Idag var jag och såg “Mamma Mia!” på Globen tillsammans med mina arbetskamrater och några av våra kunder. Och jag kan bara konstatera att musikalen gjorde sig bra mycket bättre på scen än på film.


Det enda trista med det hela var att jag blev tvungen att missa dagens step pass…
Men för att kroppen inte skulle protestera hej vilt (i längtan efter att röra på sig) under tiden jag satt i Globen så inledde jag dagen med 45 min spinning istället. ;o)

Att börja dagen med träning var grymt skönt… men sen vet jag inte vad som hände med min kropp. Av någon anledning så smakade vare sig frukostmacka eller lunch gott… Det enda jag faktiskt lyckades få i mig var ett äpple och sen godis. Samma känsla satt kvar när jag kom hem så jag fortsatte i samma onyttiga trend… mat kändes inte alls lockande så det fick bli chips istället. =oS Hoppas verkligen att kroppen är i balans imorgon igen för det här går ju inte.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Imorgon ska jag ge mig på spinning 60 minuter (har aldrig kört mer än 45 minuters pass tidigare) fast egentligen lockar ju kickboxning mer, måste se till att komma igång med det snart… och dessutom få med mig lillbrorsan på det eftersom jag är helt övertygad om att han skulle gilla det minst lika mycket som mig. ;o)

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

Leave a comment