“Vad skulle du göra om du visste att du inte kunde misslyckas?”

Citatet hittade jag i senaste numret av “Blossom Magazine” (tror dock inte att det kommit ut i butik än). Och så fort jag läste det hade jag ett enda svar i åtanke… Det svaret behåller jag dock för mig själv av olika anledningar.

Men om jag släpper den tanken så har jag hur många bra svar som helst på den frågan… Och mycket av det kommer jag att göra så fort jag bara har råd med det. ;o)

För att nämna några saker:
* Hoppa fallskärm
* Segelflyga
* Flyga luftballong
* Gå div. fitness-utbildningar…
* Testa fler träningsformer
*  Dyka
* Flyga helikopter
* Surfa
* Hoppa bungy-jump
* Klättra i berg

Och nyfiken som jag är så är den givna frågan… Vad skulle ni göra?

 

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

5 Responses to “Vad skulle du göra om du visste att du inte kunde misslyckas?”

  1. Oj vad svårt. Men jag skulle nog vara mer vågad i mitt yrke, experimentera mer. Privat skulle jag hoppa en bana, tävla i det igen. Hoppa högt framförallt :D, har blivit rädd. Sen skulle jag säkert göra andra saker men det är det jag kommer på bara så där.

    • Dixie says:

      Rädslor är till för att övervinnas… ;o)

      Klart det finns hur mycket som helst man skulle göra men det är rätt kul att se vad det första man kommer att tänka på är.

  2. Stina says:

    Jag skulle säga upp mig från mitt jobb, sälja allt och flytta till mitt paradis och jobba som konstnär ;o)

  3. Stina says:

    Btw: Vinn en tavla om du vill ;o) det är en tävligt hos mig,
    Svar: Nä det tror jag inte heller.

Leave a comment