Nyfiken…

…som jag är så vill jag självklart även testa dessa fruktstänger som “Mot min smala lycka” lottar ut.


“Dessa innehåller 93–96 % frukt (beroende på smak) och inget socker eller konserveringsmedel. Perfekt mellanmål att ha i väskan, och dåligt blir det heller inte i första taget!”

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

2 Responses to Nyfiken…

  1. nadia says:

    Flytande frukt låter ju intressant… Hur smakade det då? Bättre eller sämre än riktigt frukt? Jag älskar frukt och håller mig nog till det tror jag.. Dessutom så får jag hundra % frukt om jag äter ett äpple 😉

    • Dixie says:

      Flytande? Det är ju stänger att äta ju..
      Hur de smakar har jag ingen aning om eftersom jag inte vann tävlingen.
      Frukt är bra… men dessa vore ju (om de är goda) perfekata att ha med sig i väskan om utifall att man blir sugen på något. Att kånka med mig frukt överallt är inte aktuellt.

Leave a comment