Nöjd…

Trots att jag börjat jobba halvtid under oktober så har jag ändå hunnit med 56 pass! =o)

Passen har fördelats på:
Body Jam (9)
Step (8)
Spinning (8)
Power Box (7)
Z-express (6)
Core (5)
Fit to Flex (5)
Body Combat (4)
Body Pump (2)
Kickboxning (1)
Latino Box (1)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Resultat så här långt (räknat från 26/4 2010):

Vikt: -12,7 kg
Midja: -13 cm
Stuss: -16 cm
Vardera lår: -8,5 cm
Vardera överarm: -5 cm

Vikten har så gott som stått still men jag fortsätter att tappa centimetrar och känner att jag blir starkare. =o) Dessutom har jag slarvat allt för mycket med kosten så att inte ha ökat i vikt ser jag som ett bra resultat!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Antalet tränade minuter har trots att jag börjat jobba ökat denna månad, men så har jag inte behövt ta det lugnt pga knäna heller. =o) Har bara missat 1 pass pga att jag gick på “Mamma Mia!” och 2 pass pga att jag sträckt en muskel.

Och även fastän jag fr.o.m. imorgon kommer att gå upp i arbetstid så kommer jag kunna fortsätta att träna lika mycket under resten av året. =o)

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

3 Responses to Nöjd…

  1. mikaela says:

    oj det var många pass! 😉
    kolla gärna in mina teckningar som jag gjort på bloggen, hare bra!

  2. Anna says:

    Har du bytt lösenord på inläggen? Jag kommer inte in.

Leave a comment