Dag 09 – Något som gjort dig nöjd de senaste dagarna

Ok, jag vet att det egentligen skulle vara “Något som gjort dig stolt de senaste dagarna” men jag kan inte komma på något som gjort mig stolt så jag tog mig friheten att ändra det till nöjd.

Det som gjort mig nöjd de senaste dagarna är, inte helt otippat, träningen! ;o) Denna vecka blev det totalt 6 timmar och 45 minuter vilket känns rätt lagom. =o)

En annan sak jag känner mig jävligt nöjd med är att jag idag istället för att ta bussen från Hornsgatan till Fridhemsplan och där byta till t-bana valde att knata till Thorildsplan istället och hoppa på t-banan där, detta trots att det var pissväder. För 1 år sen hade jag aldrig ens tänkt tanken att gå längre än nödvändigt om det inte var bra väder.

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

Leave a comment