Dag 12 – Varför började du blogga?

Hmm… min första blogg minns jag inte varför jag startade men så blev det inte mycket till blogg heller.

Men denna (och de 2 föregångarna på andra portaler) startade jag för att kunna ventilera tankar och känslor.

Förut var jag helt anonym vilket gjorde att jag kunde blogga helt öppet om precis allt och på så sätt lärde jag mig väldigt mycket om mig själv. Nu har jag (eftersom jag kan lösenordsskydda specifika inlägg) kopplat bloggen till FB så nu kommer de flesta som känner mig åt den… Det begränsar mig ju lite i vad jag skriver i de öppna inläggen eftersom jag, hur öppen jag än är även irl, inte vill dela precis alla tankar och känslor med alla jag känner. Vissa saker känns klart bättre att dela med dem som inte känner mig fullt så bra…

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

Leave a comment