Yes you’re right I’m a VIP ;o)

För några veckor sen så fick Helena denna inbjudan och då hon fick ta med en vän så tänkte hon på mig eftersom hon vet att även jag handlar en hel del där! =o)

Självklart ville jag inte missa chansen att få prova en del av de produkter de säljer och när de dessutom lockar med kunnig personal och en goodiebag så blir det ju inte direkt sämre.

Väl där fick vi veta att det inte var EN goodiebag utan TRE!!
Och det var inget dåligt innehåll heller…

Den vita t-shirten är dock strl XL så den kan jag typ tälta i… *s* Men jag misstänker att någon annan säkert kan offra sig och överta den från mig. ;oP

Utöver trevliga presenter så fick vi lyssna på ett kortare föredrag och sen var det frågestund till expertpanelen. Provade befintliga såväl som ev. kommande proteinshakes gjorde vi också… Hittade iaf ett märke jag kan tänka mig att köpa istället för WNT. Vad gällde de nya smakerna som ev kommer tas in i sortimentet så var det bara en jag tyckte var god och två som var ok… resten var enligt mig hemska men jag är övertygad om att det finna många som inte håller med mig där.

En sak är iaf säker… jag kommer fortsätta handla hos gymgrossisten och om jag blir inbjuden till nästa VIP-kväll kommer jag självklart vara där även då. =o)

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

Leave a comment