Nöjd…

När jag kom hem ikväll så låg bl.a. dessa innanför dörren och väntade på mig… =o)


Måste säga att jag är grymt nöjd med kalendern från Kan Dee Shop!
Vad gäller Blossom Magazine aå har jag inte öppnat den ännu men jag räknar med att jag gillar även detta nummer.

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

One Response to Nöjd…

  1. Kul att du gillar träning, Blossom och hennes magasin. Jag drömmer också om att starta tidningen en dag, så jag bad Blossom medverka i den nysläppta boken “Mediababe – nio steg till framgång med hjälp av media”. Där avslöjar hon och nio andra stjärnor hur de tar hjälp av media för att lyckas skapa drömjobbet.

    Förutom Blossom medverkar Dr Åsa, Blondinbella, stå upp-komikern Karin Adelsköld, matprofilen Lotta Lundgren, tv-inredaren Isabelle McAllister (se senaste omslaget av Familyliving), trädgårdsentreprenören Victoria Skoglund (tipsar om julblomster på TV4 Nyhetsmorgon imorse), författaren Caroline Engvall med flera.

Leave a comment