Normalt skulle jag aldrig avstå ett PowerBox-pass frivilligt, men när det leds av en vikarie så är det en annan sak. Hittills har vi bara haft en vikarie som är, iaf nästan ;o), lika bra som Marcus så när han kör är jag självklart på plats som vanligt. Men när det är någon av de andra så kan jag dock tänka mig att köra något annat pass istället… Så idag (eller igår om vi ska vara noggranna då vi passerat midnatt) blev det BodyCombat med Micke.

Nu är det egentligen inget “fel” på de andra vikarierna heller men det är något i deras upplägg av passet som inte passar mig helt enkelt. Dagens vikarie vet jag är helt ok… Men när jag kan väljan mellan PB med en vikarie som är helt ok eller BC med Micke som är grym så blir valet enkelt!

Nu körde jag ju PB i tisdags och dessutom har jag ju Kickboxning att se fram emot på lördag så det är inte direkt så att jag inte får boxas alls denna vecka… ;o)

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

Leave a comment