Utmanad…

Stina utmanade mig att göra denna lista och eftersom jag inte hade något bättre för mig just nu så…

1. Ta upp närmaste bok, slå upp sidan 18 och läs samt skriv ner rad 4:
“Det är med översättningar som med fruar:” (ur “Världens elakaste citat”)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En gardin.

3. Vad var det senaste du såg på TV:n?
Just nu är det “Knatte, Fnatte och Tjatte på äventyr”… tittar iof  mest på datorskärmen men ändå.

4. Utan att se efter, vad tror du att klockan är?
10:25 (det var den också.)

5. Bortsett från datorn, vad hör du nu?
Tv’n.

6. När var du senast utomhus, och vad gjorde du då?
Igår när jag var på väg hem efter träningen.

7. Vad gjorde du innan du skrev denna lista?
Läste listan hos Stina.

8. Vad har du på dig?
Jeans och en långärmad tröja.

9. Kommer du ihåg vad du drömde inatt?
Nope.

10. När skrattade du så att du kippade efter luft senast?
Ska jag komma ihåg det?

11. Vad finns på väggarna där du är just nu?
Tapet.. och 2 ynka tavlor.

12. Har du sett något konstigt det senaste?
Beror på vad man definierar som konstigt…

13. Vad heter du i andra namn?
Det är inget jag tänker upplysa om här!

14. Vilken film var den senaste du såg?
Ska jag komma ihåg det?

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En lgh på kungsholmen!

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till:
Hmm… kommer inte på något just nu.

17. Om du skulle kunna förändra en sak i världen, vad hade det varit då?
Hmm… svårt att välja EN sak.

18. Tycker du om att dansa?
Jag älskar att dansa… så länge det är koreograferad dans. ;o)

19. George Bush eller Baracka Obama?
Obama

20. Rött eller blått?
Det beror på om vi pratar färg eller politik…

21. Din första dotter skall heta:
Jag ska inte ha egna barn och träffar jag en kille som redan har barn så lär de redan ha namn! ;o)

22. Din första son skall heta:
Jag ska inte ha egna barn och träffar jag en kille som redan har barn så lär de redan ha namn! ;o)

23. Öppna det 12:e inkommande smset i din telefon, vad står det där?
Det funkar inte att räkna sms på min mobil eftersom allt läggs som en konversation med respektive person.

24. Skulle du någonsin kunna överväga att bo utomlands?
Absolut… men då ska det vara i någon storstad!

25. Vad vill du att GUD skall säga när du står vid pärleporten?
Jag tror vare sig på gud eller pärleporten!

26. Vilka 4 personer vill du se göra denna lista:
Den som känner sig manad och inte har något bättre för sig.

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

Leave a comment