I brist på bättre sysselsättning…

  • Favorittidning:
    ??
  • Favoritplagg i garderoben just nu:
    Mina svarta UFO-byxor.
  • Byter gärna garderob med:
    Vem som helst som har en riktigt stor garderob! ;o) Mina kläder vill jag dock behålla…
  • Vanligaste färgen på mina kläder:
    Svart, blått och rött
  • Modetips till allmänheten:
    Använd för tusan inte strumpor ihop med sandaler!
  • Min lägenhet/hus kan beskrivas som:
    På tok för liten!
  • Dig själv med tre ord:
    Nyfiken, omtänksam och obstinat! ;o)
  • Jag tränar: Body Jam, Power Box, Kickboxning, Body Balance, Core, Spinning… m.m.
  • Jag ville bli när jag var liten:
    ??
  • Nu vill jag bli:
    Ekonomiskt oberoende…
  • Humör just nu:
    Bra
  • Är det nåt du absolut inte äter:
    Kalltillagad fisk, allt som innehåller senap, allt som innehåller “vanlig” curry (Thailändsk går däremot bra *mums*)
  • Hur många kuddar sover du med:
    Har 6 stycken i sängen men använder bara 1.
  • Morgon- eller nattmänniska:
    Natt!
  • Sparare eller slösare:
    Det varierar..
  • Bästa film:
    Kan inte välja bara en men några av favoriterna är – V för vendetta, Hackers, Matrix, Saw, Boondock Saints och Fröken Sverige.
  • Bio eller promenad:
    Det beror på väder och utbud på filmer…
  • Är du kittlig:
    Mmm… men jag kan behärska mig… ;o)
  • Största svaghet:
    – Kladdkaka…
    – Kyssar i nacken…
    Allt beror ju på vilken typ av svaghet vi pratar om… ;o)
  • Det här är jag bra på:
    – Välja rätt tatueringsmotiv i kombination med rätt tatuerare… =oP *s*
    – Inse mina begränsningar
    – Vara mig själv oavsett vad alla andra tycker… =o)
    – Utmana mig själv
  • Chips, morötter eller godis:
    Chips (eftersom jag slutat äta godis)
  • Stökigt eller välstädat?:
    Ordning och reda men lite dammigt… ;oP
  • Kaffe, te eller inget:
    Te
  • Har du en besatthet:
    Hmm… det skulle vara träningen då. ;oP

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

Leave a comment