Tidsfördriv…

Lista snodd hos Gammalfjortis.

Jag har insett att min senaste kyss… minns jag inte. =oS

Jag lyssnar på… allt möjligt.

Du mår bäst när du… får träna tillsammans med mina underbara träningskompisar!

Stockholms bästa stadsdel är… kungsholmen. Eller kanske söder…

Jag pratar… alldeles för mycket? ;oP

Jag älskar/tycker om… min familj, mina katter, att träna… o.s.v.

Min bästa vän(ner) är… underbara!

Min första riktiga kyss… var speciell.

Jag avskyr när folk frågar… ??

Kärlek är… en känsla.

Någonstans, tänker någon… ??

Jag kommer alltid att vara… mig själv!

Jag är hemligt förälskad i… (om jag nu vore hemligt förälskad så vore det inte mycket till hemlighet om jag skriver det här.)

Sist jag grät var… förmodligen till någon film.

Min mobiltelefon är… toppenbra.

När jag vaknar på morgonen… öppnar jag ögonen.

Innan jag går och lägger mig… tittar jag på tv och/eller knappar på datorn.

Just nu tänker jag på… att jag egentligen borde sova istället för att göra denna lista.

Bebisar är… inget för mig.

Homosexuella är… underbara människor! =o)

Blondinbella är… blondin?!

Ikväll ska jag… Slappa.

I morgon kommer jag… träna!

Jag vill verkligen… träna, resa, vinna massor av pengar… o.s.v.

 

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

Leave a comment