Ny dag – Nya utmaningar! =o)

Efter gårdagens underbara inledning på Mind Over Matter’s event DubbelUpp så känner jag mig peppad inför fortsättningen idag! =o)

Jag får väl erkänna att jag borde ha sovit någon timme till egentligen men genom att gå upp i god tid så klarar jag för en gångs skull av att äta frukost innan det är dags för BJ. ;o)

På dagens schema står:
Body Jam
Show Jazz-Street
Kampsport
Dance Dancers
AfroShow

Klasserna på MoM leds av:
Dorotka Baburin, Emilio Perrelli, Jakob Fleberg, Linda Thisell, Louise Stapel, Mathias Signh, Sandra Pellbrink & Walter Zuniga.

Har bara tränat med 2 av dem tidigare så jag ser fram emot nya inspirationskällor i träningsvärlden! =o)

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

Leave a comment