Body Combat…

Jag har nu inte kört Body Combat på hela terminen då jag inte får ihop tiderna, vilket även innebär att jag helt missat den senaste releasen. Och jag saknar det!! Body Combat med Micke K och/eller Gina M (nu kör hon ju inte klassen för tillfället men ändå) är ju en av många favoritklasser!

Måste försöka få in BC i planeringen någon gång ibland igen. Men att köra det innan Kickboxningen på måndagar känns mest bara som en väldigt dum idé! Och att välja bort kicken där man faktiskt får träffa något när man så väl slår som sparkar känns heller inte aktuellt. Och på torsdagarna krockar det med Jorges StepDance vilken jag ogärna avstår. =oS

Fick jag önska så skulle jag vilja köra BC någon söndag då och då… ;o)

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

2 Responses to Body Combat…

  1. Var ändå nöjd över ett hyfsat utbud, här är det mest spinning, aerobic (hata) å sånt…sen mina favvopass jag valt ut. Box, fys och spinning/torso..

    Hade varit glad om jag haft problem att välja :D. Men jag fattar att du vill köra krockande pass också ibland 😉

    • Dixie says:

      Utbudet i Sthlm är det absolut inget fel på! Speciellt inte när jag om några veckor kickar igång mitt Sats-kort också! =o)

      Ibland? Det krockar varje dag nu! ;o)

Leave a comment