Ändrade planer…

Med tanke på att jag kommer sluta senast 16:30 imorgon och inte känner för att fördriva ca 3 timmar inne i stan innan det är dags för träning så blir det lite ändringar i planeringen. Kicken får vänta till efter påsk när jag själv kan styra mina arbetstider lite mer och därmed arbeta in flextid på måndagarna för att kunna gå tidigare vissa andra dagar (för att hinna till några av favoritklasserna som börjar rätt tidigt).

Imorgon ska jag istället köra Body Combat med Micke och Dance med Jorge! =o)
BC’n med Micke har jag verkligen saknat så det ska bli grymt skoj att köra det igen! Får se vad jag tycker om den “nya” koreografin eftersom jag helt missat den hittills.
Dance med Jorge har jag aldrig testat men eftersom jag älskar hans StepDance så räknar jag med att jag kommer gilla detta också!

Resten av veckan kör jag på som planerat så länge inget oförutsett händer.

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

Leave a comment