BC som uppvärmning… ;oP

Att köra Body Combat med Micke som instruktör är verkligen grymt skoj!! =o) Han må vara riktigt bra på så väl Body Jam som Body Pump men det känns verkligen som att det är i Body Combat han är i sitt esse.

Tyvärr så krockar ju hans BC-klasser med Kickboxningen och StepDancen för min del men jag måste verkligen se till att försöka hinna med BC’n också. Visst finns det andra BC-klasser men till dess Gina är tillbaka så är det faktiskt bara Mickes jag vill köra. Sen hoppas jag på att de kör tillsammans igen, för när de kör team BC så är det som absolut bäst! ;o)

Efter uppvärmningen ;o) med BC så fortsatte jag och Nancy med Jorges Dance vilket även det var grymt skoj. Men jag behöver köra någon gång till för att få till koreografin ordentligt. ;o)

När sen Nancy frågade om vi skulle köra lite styrka i gymmet så kunde jag ju inte banga eftersom det är hög tid för mig att komma igång med det. Det blev 20 min vilket känns som en bra början, nu gäller det bara att fortsätta med det och sen öka!

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

Leave a comment