I can never get enough! ;o)

De som inte känner mig skulle kanske kunna tro att jag var nöjd efter måndagens träning… men ni som känner mig vet bättre! ;o)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I tisdags blev det därför BodyBalance med Cissi följt av Power Box med Marcus.

Cissi är ju som sagt (tillsammans med Gina när hon kör klasser) min favoritinstruktör när det gäller BodyBalance och det är med glädje jag går på klasserna trots att det är på tok för lågt tempo för min smak. ;o) Nu önskar jag bara att hon körde igång med Fit to Flex igen, fast på en bättre tid än tidigare så att folk kommer på klassen.

När det gäller Power Box så överväger jag inte ens längre att gå på klasserna de gånger Marcus av någon anledning vickar bort dem. Detta eftersom jag inte gillar de andras upplägg på klasserna. (Lovar dock att köra om han någon gång får Fredrik att vicka. ;o)) Därmed är det hittills ingen annan Box-instruktör som fått mig att ta ut mig på samma sätt som jag gör när det är Marcus som kör klassen. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Igår var det, som alltid på onsdagar, BodyJam med Vladi! =o)

Ni som läst min blogg tidigare kan omöjligt ha missat att jag älskar Vladi’s klasser eftersom de är sprängfyllda av glädje och energi. Vladi älskar det han gör och det kan ingen som går på hans klasser missa!  Och den kärlek han ger får han tillbaka flera ggr om från oss deltagare som verkligen tar ut oss totalt på hans klasser. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ikväll var det självklart Jorges StepDance som stod på schemat! =o)
Här har vi ännu en instruktör som verkligen utstrålar kärlek till det han gör!  Och med den utstrålningen, bra musikmix och en grym koreografi så kan man ju inte annat än älska klassen! Det enda negativa som finns att säga är att det är för lite med en klass i veckan! ;o) Men med lite tur så blir det ändring på det i höst… *hoppas*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

Leave a comment