Jag vet att jag borde sova…

…men det är ju så tråkigt att gå och lägg sig. ;o)

Den här veckan har, som jag skrivit tidigare, varit fylld utav guldögonblick i träningsvärlden. Och nästa vecka blir inte sämre! =o) 

Inleder med BodyBalance under ledning av Cissi Ö vilket var något jag verkligen saknade denna vecka.
Sen kommer jag dessutom äntligen att kunna köra BodyCombat med Micke K igen eftersom den klassen nu ligger på en tid som funkar för mig utan att krocka med en massa annat. =o)

Utöver det så har jag tänkt att äntligen testa Spinning med Jessica C och dessutom ge BodyPump en ny chans. För även om mina knän högst troligt kommer kräva att jag tar det lugnt på benlåtarna så vet jag att jag verkligen behöver träningen för armarna, speciellt nu när jag varit väldigt dålig på att gå på vare sig kickboxning eller PowerBox denna termin.

Givetvis blir det en del dans och step också! Jag menar, hur skulle jag kunna motstå det?! ;o) 

Och som om inte allt detta vore nog för att få mig att le hela veckan så ser det ut som att jag veckan efter det dessutom kommer få chansen att prova Olles step vilket är en av de klasser som stått högst upp på min lista över vad jag verkligen vill testa! =o)

Jag har sagt det förr men det tål att sägas igen… I love my life! 

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

Leave a comment