Jag blev minst sagt förvånad när Marcus helt plötsligt klev in i salen igår när det var dags för StepDance. Jag menar, det är ju inte direkt som Power Box eller Kickboxning där jag är van att se honom.  Men han hängde med riktigt bra även om han själv inte var helt nöjd då han inte kan röra sig som Jorge… Men helt ärligt, vem kan det? ;o)

Idag hade jag ju tänkt att köra Dance Aerobic med Cesar men för första gången så kom jag inte iväg från jobbet i tid så det blev ingen träning. Och ska jag vara helt ärlig så var det nog snarast ett tecken på att jag inte var helt upplagd för just Dance Aerobic idag… För hade det varit StepDance så kan jag lova att jag hade lyckats pallra mig iväg i tid även om det innebar att avbryta mitt i det jag höll på med. ;oP

Istället åkte jag hem och bänkade mig i soffan större delen av kvällen vilket kändes riktigt skönt fram tills nu… Nu kryper det i kroppen på mig och jag ser fram emot att köra BodyCombat imorgon… Om det blir med Micke eller Norberto återstår att se, det beror nämligen helt på när jag vaknar. =oP

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

Leave a comment