Inte som planerat…

Den här dagen blev inte alls som jag hade tänkt att den skulle bli. =o/ Och allt pga SJ som ställde in en hel massa tåg.
Eftersom man inte fick veta något förens man var inne på centralstationen så tappade jag dessutom ork och lust för dagens reservplan så istället åkte jag hem igen och bokade in tvättstugan på eftermiddagen. För om jag nu ändå ska vara hemma så kan jag ju se till att göra lite nytta.

Imorgon skulle jag vilja åka till “Riddardagarna i Mariefred” men det lär det ju heller inte bli något med eftersom jag saknar så väl bil som körkort. Men något måste jag bara hitta på så är det någon som känner för att göra mig sällskap på en långpromenad, picknick eller varför inte en dag på Grönan (någon som åker så gott som allt där då såklart)?? ;o)  

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

Leave a comment