Tack! =o)

Nog för att jag kan lyssna på samma skiva om och om igen när jag väl hittar någon ny grupp jag gillar… Men för att få lite variation, och för att min arbetskamrat inte ska tröttna helt så bad jag mina vänner om tips på bra hårdrock som de trodde att jag kunde ha missat hittills. 

Och tips det fick jag! =o) 

Nu hoppas jag bara att min arbetskamrat inte blir galen på mig när jag bara spelar hårdrock… och att han inte har något emot när det blir lite tyngre än den han hittills fått lyssna på. För det gäller ju att lyssna igenom allt denna vecka när det bara är vi två på kontoret.

För på väg till och från jobbet lär jag inte variera mig allt för mycket hur många bra tips jag än får. Då kör jag på den grupp/skiva som jag snöat in på för stunden. ;o)

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

2 Responses to Tack! =o)

  1. iashemlis says:

    Min bästa kompis när det gäller sånt är min “Track-ID” på mobilen som används flitigt när jag lyssnar på radio och inte vet vilken grupp det är som spelar. Jag har hitta massor av musik den vägen. Men så har jag ju min “hovleverantör” på musik, (hockeykompisen) han vet vilken “typ” av hårdrock jag har, om jag kommer avsky sångarens röst till exempel.. haha*
    Det den mannen inte vet om hårdrock är inte värt att veta. Jag har ett par playlistor som är hans och jag har ALDRIG lyckats hitta en grupp som inte finns på någon av hans lista.. haha*

    • Dixie says:

      Lyssnar aldrig på radio så Track-ID skulle inte hjälpa mig.
      Jag hade min kusin som visste precis vad jag skulle gilla eller inte… men han lyssnar knappt på musik längre säger han så honom hade jag ingen hjälp av nu. =oS Som tur är har jag så väl min lillebror som andra vänner som kunde ge mig en hel massa tips! Och jag har hittills gillat allt jag lyssnat på av det… Självklar vissa grupper mer än andra dock! =o)

Leave a comment