Every step…

Träningsvärken efter onsdagens BodyPump är inte nådig! Nog för att jag väntat mig att det skulle göra ont när jag sätter mig ner, reser på mig eller går i trappor… Men att det gör ont varje steg jag tar även på plan mark tycker jag är väldigt onödigt! ;o)

Nåja, idag fick kroppen vila av den simpla och tråkiga anledningen att jag helt enkelt var tvungen att hinna med tvättstugan. Detta eftersom jag har klart trevligare planer för helgen och inte känner för att offra dem för att tvätta. 

Imorgon ska jag och Hanna gå på Grönan vilket ska bli grymt jävla skoj!! =o) Äntligen någon som faktiskt vill åka så gott som allt (utom de långsamma tråkiga attraktionerna såklart ;o)) med mig!

Sen blir det långpromenad med Nancy på söndag följt av fika på Sthlm’s enligt mig bästa café nämligen Café Fåtöljen! Nu är jag ju dock rätt lättköpt så för mig räcker det med att de har den godaste kladdkakan för att jag ska va såld!  ;o)

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

Leave a comment