Mix it up…

Jag har inte kört BodyJam alls sedan den 19/6 eftersom jag inte gillar release 57. Självklart har jag saknat så väl Vladi som Kistagänget men att köra en koreografi (sista delen) som tråkar ut mig funkar bara inte!

Nu har han dock hintat om att han ska mixa lite och dessutom sagt att vi får komma med önskemål om tidigare releaser. Och självklart önskade jag… Vad som helst utom 57:an! ;o) 

När jag sen frågade om han tänkte köra 57:an eller mixa ikväll så lovade han att köra 56:an om jag kom…  så självklart var jag där för att äntligen få köra en av Vladi’s energifyllda klasser igen! 

Det blev en mix av 56:an & 57:an men då självklart den del av 57:an som jag faktiskt gillar… d.v.s. början.

Nu hoppas jag på att nästa release kommer passa mig bättre men om inte så kör Vladi igång med BodyAttack i höst så då får jag min dos av hans energi där i vilket fall! =o)

(Foto från Vladis BJ på påskafton 2011)

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

Leave a comment