How R U Doin?

Min hals verkar ha gett sig fan på att den ska fortsätta jävlas men det är ok så länge den inte gör ont… för som det är nu så kan jag ju träna som jag vill! Och så länge jag får träna så kan jag svara “F***ing great!” på ovanstående fråga. ;o)

Idag tränade jag på bästa sätt… Dance Aerobic med Robert S!
Jag fick gå upp äckligt tidigt i morse för att kunna flexa på jobbet så att jag hann till klassen men det var det absolut värt. Ok, jag satte inte direkt allt i koreografin men skam den som ger sig! Några klasser till så ska jag nog få ordning på det. För en sak är säker, så länge jag har möjlighet att ta mig dit i tid så kommer jag inte att missa den klassen frivilligt. 

Förkoreograferade klasser som BodyJam i all ära men personligen så föredrar jag Dance Aerobic där instruktören haft friheten att göra sin egen grej. Det gäller bara att hitta de instruktörer vars stil passar en själv bäst… Och mina absoluta favoriter här i Sthlm just nu, när det gäller egenkoreograferade dansklasser, är:
Olle R (när han nu behagar vicka här då ;o)), Robert S, Jorge M & Dorotka B då deras stilar passar mig bäst.
Visst får jag kämpa för att sätta koreografierna men det är precis så jag vill ha det… utmaning för så väl kropp som knopp. ;o)

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

One Response to How R U Doin?

  1. Coolt att du hittat din favoritstil. Må så gott på dansgolvet! Rock ON!!

Leave a comment