Jag brukar inte…

 …se fram emot höst och vinter och det gör jag väl egentligen inte i år heller.
Men jag ser fram emot allt skoj som händer!! ;o)

– Step Aerobic Workshop med Vik & Emi
– Utbyggnaden av min tatuering kommer äntligen att bli klar!
– Cykla till förmån för bröstcancerforskningen
Red Hot Chili Peppers
– Seminarium – “Ett rikare liv” med Charlie Söderberg
– Teater – “I rummet intill”
– Åka till Gbg och hälsa på K
– The Convention
– Dia Psalma
– Allt för hälsan
– Beatz event
– Best of the Best
– Flytt till större lgh
– “Svansjön” på Dansens hus

Med allt detta och dessutom all gruppträning på Sats & World Class så känns det som att jag kan leva med kylan även om jag önskar att jag slapp. ;oP

Vad ser ni fram emot? 

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

Leave a comment