Det går bra nu…

I fredags blev jag avtackad på det uppdrag jag varit ute på sen den 1 april i år. H som var kundansvarig kom ut med tårta och de underbara kollegor jag jobbat tillsammans med i nästan 6 månader gav mig blommor. =o)


 I måndags påbörjade jag sen på mitt nya uppdrag och jag stortrivs redan. =o) Tror helt ärligt aldrig att jag jobbat på ett företag där de har sån koll som de har här, det känns verkligen som att alla rutiner är ordentligt genomarbetade så att allt flyter på på bästa möjliga sätt. Kollegorna är kanon, det är lugnt på kontoret, vi jobbar i bra system,  jag har eget rum för första gången på X antal år, jag hinner till mina absoluta favoritklasser även fastän de ligger på dumma tider, jag jobbar i mina gamla hemtrakter så det känns lite som att “komma hem” när jag åker till jobbet… o.s.v. Hittills kan jag verkligen inte hitta ett enda fel! =o)

Och när jag nu jobbar i mina gamla hemtrakter så ska jag nog dessutom se till att bjuda in mig (och lillestor?!) på middag hos mormor någon kväll. Jag menar, när jag nu är så nära dem varje dag så vore det ju kul att spendera lite tid med dem också. ;o)

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

3 Responses to Det går bra nu…

  1. Hej!
    Nu är det dags för årets upplaga av Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj! Förra året uppmärksammade du Rosa Bandet och kampen mot bröstcancer här på din blogg. Vi hoppas förstås att du vill hjälpa oss i år igen, genom att uppmärksamma kampanjen och uppmuntra din läsare till att också engagera sig. Målet är att alla ska överleva bröstcancer. Hjälp oss att sprida budskapet! Här hittar du material till din blogg och olika sätt att hjälpa till: http://www.cancerfonden.se/sprid-budskapet. Tack!

  2. Stina Mitt i Livet says:

    Grattis det låter ju underbart! Kram

Leave a comment