“Han älskar snurrar.”

Det blir på tok för lite träning tillsammans med Marie nu för tiden då jag inte kör BodyJam och hon inte hinner till step-klasserna. Men så kom jag på att det ju faktisk finns en riktigt bra DanceStep på lördagsförmiddagarna också och med beskrivningen “Han älskar snurrar.” så behövde jag inte direkt tjata för att få med mig henne dit. ;o)

Efter en timmes underbar step så gjorde vi ett stopp för hattprovning på väg till mitt favoritställe för att äta lunch. Många hattar fanns det och vi garvade en hel del när vi provade ett gäng som absolut inte passade oss för 5 öre.


Men jag hittade även en mössa som jag fastnade för och eftersom jag inte kan få den ur huvudet så blir det nog en tripp tillbaka dit för att köpa den inom en inte allt för avlägsen framtid. ;o)

När vi kände oss nöjda där så fortsatte vi till Café Fåtöljen för nyttig lunch följt av deras helt underbara men inte fullt så nyttig kladdkaka.


Efter det så blev det en liten vända på stan innan vi begav oss hemåt. Bl.a. så var vi in en vända på Kreativ Insikt där jag gärna skulle köpa typ halva butiken eller så… Så mycket fint och så många kloka ord! Men nu kunde jag inte välja vad jag helst ville ha så just den här gången blev det ingenting.

Detta halsband är en av alla de saker jag vill ha och då främst för att jag älskar texten på en av de tre ringarna… nämligen “Skrattrynkor går inte att köpa”.  =o)

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

Leave a comment