Igår…

…fick jag ju sällskap av K för att äta god mat och kolla på film. Så nu har jag äntligen sett de 2 sista Saw-filmerna också. Fast skulle ni fråga K så skulle han nog inte riktigt hålla med då han tyckte jag blundade eller tittade bort lite för mycket. ;oP


Innan filmerna så blev det Tacos och mellan dem så blev det kladdaka!! =o) Kan inte ens komma ihåg när jag bakade kladdkaka sist så det var verkligen på tiden igen! Jämför man den med Café Fåtöljens kladdkaka så ligger den helt klart i lä men den blev så väl kladddig som god även om den såg för hemsk ut då den bestämde sig för att “leka” sufflé i ugnen vilket ledde till att den rann över kanten på formen. (Nästa gång får jag ha lite bättre koll på den och “punktera” den i tid. ;o)) 

K somnade i soffan och ville väl inte riktigt vakna till liv och förflytta sig in till sängen mitt i natten men det gjorde mig inte direkt något. K är en sån kille som vill ligga tätt intill och sova medan jag har grymt svårt att somna med någon tätt intill och om jag lyckas så sover jag dåligt. Missförstå mig rätt nu… Jag ligger gärna och myser, men bara fram till dess att det är dags att sova. ;o)

I förmiddags begav han sig hemåt mot Gbg igen… men först köpte ha mitt Nintendo Wii som jag inte använt på typ två år. Bättre att det kommer till användning än står här och samlar damm. Dessutom så skadar det ju aldrig med lite extra pengar. ;o)

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

2 Responses to Igår…

  1. ia´s hemlis says:

    jag ÄLSKAR den första SAW-filmen (min favvofilm o det trots att jag HATAR skräckfilmer.. haha*).. Såg 2an och blev så besviken att jag ståndaktigt gett fan att se de resternade.. =)

  2. Dixie says:

    Jag älskar de första 4 filmerna. Nr 5 gav för lite svar på vad som hände men i 6:an och 7:an så blev det bättre igen! =o)

Leave a comment