Onödigt vetande… ;oP

Hittade denna lista hos min kusin Lotta och i brist på bättre sysselsättning kunde jag inte låta bli att fylla i den jag med… ;oP

Namn:
Dixie (aka: Malin ;o))

Stjärntecken:
Vädur

10 ord som beskriver dig:
* Obstinat

* “Träningsnarkoman”
* Ärlig
* Lojal
* Administratör
* Tatuerad
* Storasyster
* Nykterist
* Bloggare
* Dotter

Ordspråk/talesätt som du gillar/lever efter:
“I am who I am. Your approval isn’t needed.”

“Why try so hard to fit in when you were born to stand out?!”
“You cannot learn a thing you think you know.”
“Man kan inte köpa skrattrynkor.”
… för att nämna några. Fler av mina favoriter hittar ni under Words to live by

Vad var det viktigaste som hände under 2011:
Jag  flyttade från en lgh jag inte trivdes i till en som jag älskar!!! ❤

På milleniumnatten, vad gjorde du då:
Var inne i stan och kollade fyrverkeri med min dåvarande sambo… trots magont! Hade helst stannat hemma i soffan! 

5 maträtter du ofta lagar:
* Köttfärssås & spagetti
* Pasta med fläskfilésås
* Rostbiff med sallad
* Kyckling panang med ris eller nudlar
* Varmkorv med bröd

Godisarnas 5 i topp:
Jag har ju slutat äta godis men ok då några favoriter när jag äter godis är…

* Saltlakrits
* Kinder Bueno
* Vit choklad
* Mintchoklad
* Violtabletter

Vad skulle du göra om du vann 5 miljoner:
* Betala av lån

* Anlita en PT!!!
* Utbilda mig till djurskötare för exotiska djur
* Resa
* Hoppa fallskärm
*  Ta körkort

5 saker du är bra på:
* Administration
* Träna
* Teknik
* Drömma
* Vara mig själv

3 saker du är dålig på:
* Åka skidor
* Gå och lägga mig i tid
* Ljuga

5 hobbies eller saker du gillar att göra:
* Träna

* Fota
* Lyssna på musik, helst på någon konsert
* Kolla på film
* Gå på teater/musikal/stand up

5 saker du INTE gillar att göra:
* Allt som någon säger att jag måste göra (utanför jobbet då)
* Betala räkningar
* Frysa
* Städa
* Träffa energitjuvar

Det fulaste du vet i klädväg:
Strumpor i sandaler!

5 favoritleksaker:
* Mina katter… Inte för att de är några leksaker eg. men ändå… ;o)

* Datorn
* Bästa kameran
* Mobilen
*  
TV’n

Viktigaste världsfrågan:
Oj… hur ska jag kunna svara på det?! Det finns så mycket som behöver göras något åt… Krig, svält, hustru-/barn-/djur-misshandel, miljöförstöring… o.s.v.

Någon ovanlig talang:
Nope…

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

Leave a comment