För första gången…

 …på drygt 6 år så var det någon kille som fångade mitt intresse på allvar.

För första gången på drygt 6 år så lyssnade jag på hjärta istället för hjärna.

För första gången på drygt 6 år så släppte jag kontrollen och lät mig ryckas med.

För första gången någonsin så träffade jag någon som faktiskt är min typ.

Det gav mig si så där 3 underbara månader, 1 jobbig månad och nu ett krossat hjärta.


Jag vet att det inte var något direkt långt förhållande men jag hann falla dit ordentligt!! Och längden på förhållandet avgör ju tyvärr inte hur jobbigt det känns när det tar slut.

Tyvärr så kan jag ju inte förklara mer vad som hände här utan att hänga ut M och det kommer inte  att hända!! M är en helt underbar person och kanske får vi en ny chans längre fram när allt rett ut sig men det är inget jag vågar hoppas på just nu.

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

4 Responses to För första gången…

  1. iashemlis says:

    Men älskade du.. Vad ledsen jag blir när jag läser detta. Trodde verkligen att du träffat “the One”…. O precis som du skriver… Spelar ingen roll hur lång/kort eb relation är när det genererar i ett krossat hjärta. Kram på dig.

    • Dixie says:

      Jag önskar att jag träffat honom typ ett år senare än jag gjorde nu för då tror jag allt sett annorlunda ut…

      Kram

  2. pettiwoman says:

    Jag vet hur det är. Hade ett år av jobbigheter för att min älskling behövde tid att landa efter sitt uppbrott. Men han kom tillbaka så ge inte upp vännen. Är det meningen så kommer han.

    Kramar dig hårt!

    • Dixie says:

      Tack vännen!
      Jag vet ju hur du haft det men det är först nu jag faktiskt förstår hur det känns… Och ärligt, den här känslan önskar jag ingen!

      Ge upp är inte min melodi så det gör jag inte i första taget men jag vet inte riktigt hur jag ska orka vara så pass stark som jag behöver va just nu… =o(

      Kram

Leave a comment