Energinivå = NOLL

Just nu känns mitt liv som en mardröm som aldrig vill ta slut. =o(

Jag kämpar för att ta mig upp till ytan igen men hur fan ska man orka kämpa när man inte ens klarar av att äta??

Förra veckan var aptiten dålig men jag fick iaf i mig lite mat varje dag fram t.o.m. torsdag. Sen dess har jag inte ätit någon riktig mat alls. Och med det lilla jag lyckats tvinga i mig sen dess så är jag förvånad att jag över huvud taget tar mig ur sängen…

Kan någon nu bara vara snäll och fixa en tidsmaskin åt mig så att jag kan åka tillbaka till januari och min mosters fest för att sen ge fan i att bli mer än vän med M! Jag är absolut villig att offra de tre underbara månaderna för att slippa den här smärtan nu!

Tänk om det ändå vore så enkelt att fixa ett krossat hjärta…

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

2 Responses to Energinivå = NOLL

  1. Stina says:

    Åh vad ont det gör i mitt hjärta för din skull :-<3

Leave a comment