Det var på tiden…

Under tiden jag mått dåligt så har alla sysslor här hemma liksom blivit uppskjutna på obestämd tid… Orken har helt enkelt inte funnits till att göra något mer än det som varit absolut nödvändigt.

Så idag har jag “roat mig” med tvätt, disk, rensning & dammsugning. Nu återstår bara dammtorkning och att skura golven men det lär inte hända ikväll. Känner mig hur som helst nöjd med att min lgh börjar se ut som den ska igen. =o)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Imorgon påbörjar jag sista arbetsveckan innan semestern och jag misstänker att den kommer att bli väldigt lugn. Det gör mig ju dock ingenting då det innebär att jag utan problem kan utnyttja min inarbetade flex och hinna till så väl träning som frissa utan några som helst problem. =o)

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

Leave a comment