Vad gnäller “alla” för??

Jag kunde inte bett om bättre semesterväder… 21-25 grader varmt och växlande molninghet eller mulet passar mig perfekt! =o)

Ok, i början av förra veckan så åskade och regnade det typ en timme om dagen men vad gör det?! Resten av tiden så var det ju underbart skönt.

Även kvällarna är ju grymt sköna även om det inte varit super-varmt på dagarna. Iaf så är jag mer än nöjd när jag vid 22-tiden kan vara ute och promenera på stan i kortärmat utan att frysa. Dessutom så gör den aningen svalare sommaren att jag slipper ha fläkten på för att kunna sova. =o)

Så nej, jag förstår verkligen inte vad de i mina trakter gnäller på. ;o)

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

3 Responses to Vad gnäller “alla” för??

  1. Lotta says:

    Här har det inte varit varma kvällar. 10 grader på kvällen är inte OK i mitten på Juli, men nu är det tropiskt :D. Så får det gärna fortsätta resten av denna semesterperiod.

    • Dixie says:

      Jag har ingen aning om hur många grader det varit på kvällarna… men som sagt, så länge jag kan vara ute i kortärmat utan att frysa så är jag nöjd. 🙂

      Idag var det 24 grader när jag gick upp i morse och nu 21:30 är det fortfarande 22 grader. 🙂

  2. Lotta says:

    så skulle det ha varit hela juni o juli :). Vi hade så kallt förra semesterperioden att vi fick elda på kvällarna. sista veckan i juni o första i juli. Det kändes så där kan jag säga

Leave a comment