När ska vi lära oss..? ;oP

Igår tog jag & MA en av våra långpromenader men vi har uppenbarligen fortfarande inte lärt oss det där med att ta pauser. Ok, vi satte oss på en bänk på söder nån stans (fråga mig inte var för när jag är på söder så följer jag bara med då jag har noll koll där) en stund och sen åt vi thai-mat på Östermalm. Men utöver det så var det väldigt dåligt med pauser och då spenderade vi ändå 9 timmar tillsammans så ni kan ju själva förstå vad jag menar när jag säger långpromenad. ;o)

Nästa gång måste vi dock verkligen skärpa till oss och trycka in lite fler pauser för även om det går bra just då så tar kroppen stryk. Den här gången klarade sig ben och fötter rätt bra (även om de är lite möra) men ryggen är inte direkt glad idag.

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

Leave a comment