I’ve never felt better… :)

Jag mår kanon just nu och det visar sig tydligen på fler sätt än jag själv varit medveten om. Att jag är mer positiv än på länge har jag såklart koll på själv men jag hade inte en tanke på att jag inte svär eller använder ordet “hatar” lika mycket längre (som för några år sen när jag ändå mådde väldigt bra). ;P

Att få sån feedback från sina chefer samtidigt som de talar om, och visar, hur glada de är att ha mig tillbaka är en väldigt bra start på dagen!! 🙂

Och för er som inte redan vet det så har jag världens bästa chefer! Men eftersom jag håller vissa uppgifter om mig själv privata (bl.a. var jag jobbar) så kan jag ju inte tala om vilka de är… ni får helt enkelt lita på mig! 😉

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Orsakerna till att jag mår kanon just nu är många men för att nämna några (utan inbördes ordning):

* Kolloidalt silver (som jag bara tar om jag känner att något skit är på g).
* Nygammalt jobb som jag trivs hur bra som helst på.
* MA som, precis som för alla de där åren sen, alltid kan få mig att må bra.
* Kreditkortet är så gott som nollat.
* Jag kan äntligen börja använda ett sparkonto igen.
* Jag börjar hitta tillbaka till träningen igen och jag tror att jag kommer kunna hålla den på en lagom nivå den här gången.
* Det känns som att jag faktiskt kan lyckas komma iväg på iaf en resa nästa år.

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

3 Responses to I’ve never felt better… :)

  1. carislotta says:

    😀

  2. iashemlis says:

    Glad för din skull… Kram*

Leave a comment