My new love… ;P

Jag älskar min iPhone… lurarna man fick till är ju däremot värdelösa!!
Eller nåja, ljudet i dem var det väl inget fel på men jag uppskattar inte det minsta att höra alla ljud runtomkring när jag har lurarna i öronen!

Så därför letade jag självklart upp vilka lurar som stänger ute “allt” annat ljud samtidigt som fjärren funkar precis lika bra som Apples egna.


Idag låg de och väntade på mig när jag kom hem så nu kan jag äntligen få njuta av musiken på väg till och från jobb/träning igen! 🙂 Det ska bli så otroligt skönt att slippa få musiken förstörd av att även tvingas lyssna på jobbiga småbarn, ännu jobbigare musikanter (som förövrigt borde bannlysas från t-banorna!) och högljudda mobilsamtal som jag inte har något alls med att göra. 😉

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

Leave a comment