Ändrade planer…

Igår var det meningen att jag skulle ha varit med på Beatz dansevent men min rygg sa bestämt nej till det!

Så istället kom jag & MA äntligen iväg och såg “Brave”! 🙂


Tyvärr så visas den enbart i 3D på engelska så vi fick snällt se den i 3D vare sig vi ville eller inte. (Och nej, jag vill egentligen aldrig se filmer i 3D) För att vi skulle se den på engelska var en självklarhet! Dels vill jag alltid se filmerna på originalspråk eftersom mycket går förlorat i översättningen annars och dels så vill jag absolut inte missa att få lyssna på den helt underbara skotska dialekten. 😉

Filmen var helt i min smak (och har en självklar plats i min film-samling när den släpps på dvd), men så handlar den ju också om en obstinat tjej som går sin egen väg så hur skulle jag inte kunna gilla den?! 😉

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

Leave a comment