Oj vad gammal jag måste bli nu…

…om det faktiskt är så att ett gott skratt förlänger livet menar jag. ;P

I början av året så skulle jag ju ha gått och sett Magnus Betnér men tyvärr sket det sig. Så gissa om jag blev glad när H, för några veckor sen, frågade om jag ville följa med henne för att se honom och Marcus Palm?! 🙂


Igår var det äntligen dags så efter jobbet begav vi oss till Två Grabbar & Kök och Golden Circle Comedy Club. Inledde gjorde vi med trerätters (där det självklart var efterrätten som var godast), sen skrattade vi mer eller mindre oavbrutet resten av kvällen. 😉

Marcus Palm har jag nog bara sett i diverse biroller i filmer tidigare så vad jag skulle vänta mig av honom som komiker visste jag inte. Nu vet jag att han är jävligt rolig och jag ser honom gärna på scen flera ggr.

Höjdpunkten för mig var ju dock självklart Magnus Betnér eftersom han är och förblir min absoluta favorit bland svenska komiker! Extra kul var det att H som tidigare inte direkt gillade honom ändrade åsikt under kvällen.

Kvällen var kanon och jag kan absolut rekommendera ett besök där… Men ska ni dit så tänk på att man måste lämna jackorna i garderoben och att de inte tar kort i garderoben. Känns som att det är dags för dem att komma in i 2000-talet! 😉

Tack för en grymt rolig kväll H! 🙂

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

Leave a comment