Lars Vegas Trio

Första gången jag hade nöjet att se dem var på vattenfestivalen i början av 90-talet (kommer inte ihåg exakt vilket år det var men jag skulle gissa på 91). Jag visste då inte vilka de var men att jag inte ville missa dem det var jag helt säker på! ; ) Och sen dess har jag velat se dem igen men inte lyckats få till det.

Förra året (tror jag det var, tiden går ju så fort) skulle jag och min lillebror ha sett dem men det sket sig pga sjukdom så när jag såg reklam för “Julkul med Harmony Bells & Lars Vegas Trio” här i Sthlm kunde jag ju bara inte missa dem igen. Så idag var jag, mapa och lillestor och såg dem. : )

Harmony Bells var självklart superduktiga men det var ju ändå Lars Vegas Trio jag var där för att se och precis som alltid så bjöd de på en hel massa skratt. : ) Och hade jag suttit på första raden istället för andra så kanske det hade varit jag som fått den där kramen av min favorit istället för tjejen framför mig. ; P


Grabbarna må ha blivit äldre men de bjuder fortfarande på samma glädje och energi som första gången jag såg dem! : )

Julkul

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

Leave a comment