It’s getting better…

Idag fick jag då äntligen påbörja rotfyllningen och även om jag fortfarande har lite ont (det lär jag väl få leva med till dess att visdomstanden är väck) så är det en klar förbättring! : )

Efter tandläkarbesöket åkte jag till Oazen för att provsitta och beställa den soffa jag fastnat för. Så om si så där 5-6 veckor får jag hem en sån här soffa fast grundare (får inte plats med den här djupet hur gärna jag än skulle vilja) och i andra färger. Mitt val av färger gör ju dock att jag måste köpa nya gardiner också… Oooops! ; P

Jack
När jag sen kom hem så låg kvällens underhållning tillika nostalgitripp och väntade på mig innanför dörren.
Jag älskar nostalgi och har de senaste månaderna betat av en hel massa filmer på det temat så självklart kunde jag inte motstå att beställa även denna. ; )

Ronny & Ragge

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

One Response to It’s getting better…

  1. iashemlis says:

    Ronny o Ragge…. Haha… Det e nostalgi det. 🙂

Leave a comment